Monday 27 June 2011

PeNamBAhBaiKKan..

Dah lama aku merancang untuk menambahbaik teknik pengajaran aku..semuanya bagi memastikan bahawa anak murid aku dapat the best..n semoga segala usaha yang aku lakukan dapat mempertingkatkan pengetahuan pelajar dalam Bahasa Inggeris..

Antara teknik yang aku baru lakukan (walaupun sepatutnya telah lama dilaksanakan tp tak berkesempatan) ialah:

1. Menjalankan Words Of The Day (5 - 10 perkataan setiap hari)
2. Extra class .. yang bakal aku lakukan setiap Isnin dan Selasa nanti..(sekarang bz ngan persiapan hari sukan
3. Mempertingkatkan teknik ROLE PLAY
4. Mengenalpasti yang mempunyai potensi dan berikan lebih penumpuan..
5. Membahagikan kepada kumpulan..untuk memastikan berjayanya STUDENT CENTERED LEARNING..
6. Reward kepada yang dapat excellent..
7. ABM (Alat bantuan mengajar) yang baru..

No comments:

Post a Comment