Sunday 12 June 2011

PerMuLaan PenGGaL Ke-2

Cuti Sekolah dah abis..tak banyak pun yang aku dapat buat..most of the time baca buku (selain buku pelajaran) untuk tambahkan ilmu..tapi kebanyakan masa aku aku gunakan untuk plan style pengajaran yang baru bila naik penggal nanti..mmg sakit kepala..sib baik ada memember yang sanggup lepak sesama..ilang sket sakit kepala time tu..pastu sakit balik..sebab kepala aku tak leh berenti berfikir selain daripada macammana nak pertingkatkan PNP aku..

Barang2 kelengkapan sekolah dah aku beli..lebih RM150..huhu..hopefully aku akan lebih prepare untuk penggal nie..

pencil case seorang cikgu~


Matlamat aku sekarang ialah untuk push anak murid aku beli buku latihan..there is no way better to study then do a lot of practice..hopefully plan aku yang pertama nie tercapai~

No comments:

Post a Comment