Tuesday 17 May 2011

Hari ini dan seterusnya..

hari ini bermula minggu peperiksaan untuk menengah rendah..bebanan kerja untuk minggu ini mungkin berkurang sedikit..tapi bebanan kat dalam hati aku nie susah nak cakap..setelah apa yang berlaku pada hari guru yang lepas aku rasa agak sedih sangat..mungkin aku meletakkan harapan yang terlalu tinggi pada murid2 di sekolah baru aku ini..aku rasakan yang aku sudahpun menjadi guru yang sporting dan disukai ramai..tapi bila aku terima hadiah dalam 10 ajer aku terkedu..sedih bertambah sebak..mungkin betul apa yang telah dikatakan oleh kawan aku..Mr.Jay..aku kena lihat balik hubungan aku dengan murid2 aku..mungkin aku terlebih buat seperti kawan?atau aku terlebih marah..aku pun tak tau yang mana satu alasan yang mungkin bagi persoalan itu..tapi apa2 pun ia tetap tidak akan mengurangkan usaha aku untuk memajukan anak bangsa aku..aku tidak akan berputus asa~

No comments:

Post a Comment